de gener 12, 2012

Tu,

per casualitat tornes a ocupar-me. Se'm desborda inesperadament, inevitablement, el desig intacte de tu.

Ara sé que ets un viatge d'estiu que va arribar massa aviat. Vaig viure't incrèdula, poruga. Protegint-me de mi, del meu desig cap a tu que de tant intens m'espantava. Em sentia massa vulnerable llavors.
No vas ser fàcil, ni calma ni port, però del naufragi m'han quedat emocions intenses, i delicades.Vaig descobrir en tu una sensibilitat extrema a la meva fragilitat. Sentia que impotent et donava un poder sobre mi que et feia mal, que rebutjaves. Suposo que tu també volies ser el fràgil. Vaig sentir trepitjats uns límits que no hagués hagut mai de deixar-te passar. Però que, és clar, vaig descobrir-los amb tu, aquell any vaig traçar frontera després de tu.

T'escric per donar altaveu al meu desig, desitjós de protagonisme i intencionadament ignorant, que es fa el suec com si s'hagués resguardat de la tormenta i no volgués saber-ne res, d'aquesta història.

una abraçada,
e.