de setembre 29, 2007

In our nature

José González és calma intensa. Guitarra i veu. La seva guitarra sona forta i crea moments vibrants, la seva veu t' envolta i t'acull,
tardor càlida sota la manta.

Em va agradar molt el seu Veneer i m'agrada més el In our nature. És d'aquesta música que si poses el repeat all i te n'oblides, t' atrapa un estat...les mateixes sensacions que amb el Mezzanine de Massive Attack, carregat d' electricitat. I la comparació no l' he feta jo, José González versiona Teardrop. Sensacional, acústica.

Tothom el compara amb en Nick Drake, i sí, la seva veu sona semblant, però la atmòsfera que crea...podria ser elèctrica, triphop. Potser exagero? Potser sí, estic amb ànima de triphop, ara.

Al novembre ve en concert a Barcelona. En tinc moltes ganes. Fa temps que no em fa il·lusió un concert...

us el recomano.