de juliol 11, 2011

Arrancada de cavall, parada burrocràtica

Fin de la historia.
No habemus plaza.
M'ha faltat experiència, cursos, titulitis...m'he quedat la nº107. Demà aniré a reclamar uns punts que no m'han contat i a veure si rasco una mica, de totes maneres impossible arribar al nº55 (55 places). Hi ha gent amb molts anys d'experiència i molts cursos i suposo que amb tota una estratègia per aprovar les opos amb els mèrits, per si l'altra part no els va bé. Jo he estat novata i he invertit molt d'esforç en l'estudi i la programació. I a mucha honra:)
Reconec que no és el meu estil anar a fer el ploramiques. Potser perquè no ho he necessitat mai en temes acadèmics. Però les opos és un procés burrocràtic, en el que es tria al que s'ajusta al protocol, no hi ha valoracions qualitatives ni d'excelència;). Ja sé, sona fatal, però resulta que tinc l'autoestima professoril molt alta després d'aquest any treballant. He rebut moltes bones coses dels meus alumnes i companys, fins i tot del tribunal en la primera fase. Moltes satisfaccions que, quin privilegi, ara són més fortes que el glop de ràbia que se m'ha quedat a la gola. Ploraré una miqueta i arri, arri, tatanet, que ens espera l'estiuet!!!!!

A refer el niu i tornar a encarrilar el motor, els desitjos i les coses bones de la vida.

:)

1 comentari:

C. ha dit...

Elisewin, lo has hecho muy bien. Te has puesto a prueba y has sido constante en tu esfuerzo para conseguir un objetivo. No se pueden controlar todas las variables y me alegro de que te sientas fuerte y tan rabiosa. La mala leche nos hará libres, créeme.

BESOS GIGANTESCOS, MULTIVITAMINADOS.

mierdapaellos.com

C.