de novembre 27, 2011

Oda audiovisual a en Piers Faccini

Piers, en una foto que no està tremendament guapo,
però sí tremendament interessant.

La Isa un dia em va enviar Two Grains of Sand:



i em vaig enamorar de'n Piers. Vaig voler saber moltes coses d'ell:

www.piersfaccini.com

Vaig descobrir els seus discos, les seves pintures:


vaig comprovar que en Piers és una delicia i que amb els seus amics adapten cançons precioses:




Ara he descobert el seu últim disc: My wilderness. Un collaret amb perles africanes, orientals, inspiracions que s'entrellacen amb la seva veu de carrers humits i hiverns foscos. Amb un títol salvatge. I un directe delicat. Perfecta combinació:



I per acabar, no me'n puc estar, una foto de guapo guapíssim (per la Isa;)


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh yeah nena. Two grains of Sun ha estat el meva canço de despertador durant mooooolts mesos. Petonets Rita

Anònim ha dit...

i miss u too

http://www.flickr.com/photos/53449617@N07/

Ja hem direu com engatxar imatges directament. De moment, seguiu el link